استراتژی، تعریف محدوده‌ای است که

یک شرکت می‌خواهد در آن، منحصر به فرد باشد.

مایکل پورتر

+ 0
برنامه استراتژی
0
کمپین تبلیغاتی
0
جلسه مشاوره
+ 0 %
رضایت مشتری
+ 0
برنامه استراتژی
0
کمپین تبلیغاتی
0
جلسه مشاوره
+ 0 %
رضایت مشتری

تدوین استراتژی

تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال فرایندی است برای تعریف راهبرد و آینده‌ی کسب‌وکار دیجیتالی شما. این فرایند شامل افراد، منابع, دستورالعمل‌‌ها و نقشه‌های مسیر است. کسب‌وکار شما برای آنکه آینده‌ی خود را در این مسیر مشخص کند و بداند به کجا خواهد رفت، باید بداند الان دقیقا کجا قرار گرفته است، چه کاری دارد انجام می‌دهد و چه کسانی مخاطب او هستند. بعد از آن باید آنچه می‌خواهد باشد و در آینده به آن برسد را به درستی تعریف و چگونگی رسیدن به آن جایگاه را مشخص کند

تدوین استراتژی چگونه به بازاریابی دیجیتالی شما جهت می‌دهد؟

تعیین اهداف بازاریابی

یک برنامه‌ی استراتژی خوب ابتدا هدف‌های مشخص خود را به طور شفاف تعیین و طراحی میکند. اهداف باید مشخص و دقیق، قابل سنجش و قابل دستیابی باشند. همچنین محدوده‌ی زمانی مشخصی داشته باشند

طراحی چشم انداز

بعد از مشخص کردن اهداف می‌توانیم. نقطه‌ی مقصد خود را طراحی و ترسیم کنیم. و بگوییم در آینده میخواهیم چه باشیم، چه ویژگی‌هایی داشته باشیم و با چه سهم بازاری رقابت کنیم

بررسی وضعیت موجود

برنامه‌ی استراتژی در قدم‌های اولیه خود برای رسیدن به مقصد مورد نظر (اهدافش) ابتدا باید ببیند در کدام مبدا قرار دارد. این مبدا چه ویژگی‌هایی به کسب‌وکار مورد نظر بخشیده، چه سهم بازاری دارد و رقبایش چه کسانی هستند

اندازه‌گیری بودجه و منابع

بعد از بررسی وضعیت موجود، باید بودجه‌ی لازم برای سفر از مبدا تا مقصد را تعریف کنیم و منابع لازم برای همراهی در این مسیر را مشخص کنیم. تعیین بودجه و منابع باعث می‌شود مشخص‌تر قدم برداریم

طراحی دستورالعمل‌ها

حالا همه چیز مشخص شده است، مبدا، مقصد، منابعی که داریم. اکنون باید ببینیم چه کارهایی باید انجام دهیم و با چه دستورالعمل‌هایی می‌توانیم از نقطه‌ی شروع به نقطه‌ی پایان و هدف برسیم

اندازه‌گیری نتایج

بعد از گذر از هر دستورالعمل آنچه الزامی‌ست اندازه‌گیری نتایج هر عملکرد است. اگر نتایج عملکرد طبق استراتژی و نقشه‌ی طراحی شده پیش رفت می‌توانیم به مسیر ادامه دهیم در غیر اینصورت باید دلایل موجود را بررسی کنیم و استراتژی خود را باز طراحی کنیم

سه چالش‌، که احتمالا با آن‌ها روبــــرو هستید

2

مراحل دریافت برنامه استراتژی

ما در واحد تدوین استراتژی به شما کمک می‌کنیم تا دانسته قدم بردارید و بتوانید نتایج قدم‌های خود را در بازاریابی دیجیتال، پیش‌بینی و سپس اندازه‌گیری کنید

تکمیل فرم خلاصه وضعیت

بررسی فرم توسط مشاوران

تشکیل جلسه تدوین استراتژی

بررسی وضعیت و طراحی چشم‌انداز

ارائه استراتژی دیجیتال مارکتینگ

فرم درخواست جلسه

3 دستاورد تدوین استراتژی

آدرس

شماره تلفن

ساعت کاری

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت متاکو می باشد.