شرکتی که بخاطر صرفه جویی در هزینه ها،

تبلیغات خود را متوقف می کند. مانند کسی است که برای صرفه جویی در وقت

ساعتش را متوقف کند

هنری فورد

+ 0
برنامه استراتژی
0
کمپین تبلیغاتی
0
جلسه مشاوره
+ 0 %
رضایت مشتری

کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی مجموعه‌ای از روش‌های مختلف و چندجانبه‌ی تبلیغاتی مثل تبلیغات ویدئویی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی تلفنی، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات محیطی، سئو، تبلیغات در گوگل و … است که در یک بازه زمانی مشخص، در تعامل باهم و با بودجه‌ای تعیین شده، می‌کوشند تا پیام شما را به مخاطب انتقال دهند و او را برای ارتباط با شما ترغیب کنند

کمپین تبلیغاتی چگونه بین محصول شما و مخاطبان‌تان ایجاد ارتباط می‌کند؟

اعتمادسازی

کمپین‌های تبلیغاتی همیشه ویژگی‌ها و اهداف منحصر به مشتری را در خذات خود در نظر می‌گیرند. مخاطبان شما هم به دلیل قرار گرفتن در مسیر این اهداف و دیدن اعتبار شما در همه جا، به شما و به دنبال آن به محصول شما اعتماد می‌کنند

ایجاد وفاداری

در جریان کمپین تبلیغاتی، مخاطب به دلیل بهرمندی‌های متنوع‌اش از استراتژی‌های کمپین شما (وجود آفرها، آموزش‌ها، کسب اطلاعات و ...) نسبت به برند شما وفادار خواهد شد

افزایش تصمیم به خرید

اصلی‌ترین هدف کمپین‌ها متقاعد کردن مخاطب برای خرید از شماست. به همین جهت مخاطب در جریان کمپین مدام از رسانه‌های مختلف، از مزایای استفاده از محصول شما اطلاعات دریافت می‌کند و به این احساس می‌رسد که از شما خرید کند.

ایجاد آگاهی

آگاهی دادن به مخاطب و مشتری، از بایدهای یک کمپین تبلیغاتی خوب است. وقتی شما مخاطبانتان را از همه چیز راجع به محصولتان آگاه کنید و به عنوان یک مرجع در ذهن او مطرح باشید بینبرند شما و مشتری یک پل ارتباطی قوی ایجاد می‌شود

جلوی چشم بودن

تبلیغات شما را جلوی چشم مخاطب نگه می‌دارد و این باعث می‌شود بین هزاران روزمرگی‌ مدام به او یادآوری شوید. جلوی چشم مخاطب بودن باعث می‌شود ناخودآگاه در زمان فراغت بدست آمده(یا زمانی که به چیزی مانند محصول شما نیاز پیدا میکند) به شما و خرید از شما فکر کند

صداقت داشتن

کمپین‌های تبلیغاتی درست، به علت اسنکه در یک بازه‌ی زمانی همیشه کنار مخاطب هستند و محصول شما را در معرض دید قرار می‌دهد ملزم به رعایت قانون صداقت هستند و این باعث می‌شود

سه چالش‌، که احتمالا با آن‌ها روبــــرو هستید

مراحل دریافت کمپین‌های تبلیغاتی

ما در واحد تبلیغات، فرصت‌های تبلیغاتی محصول (کالا یا خدمت) شما را شناسایی می‌کنیم، و از هزینه‌های بی‌رویه و بی‌نتیجه جلوگیری خواهیم کرد. و در نهایت با طراحی یک کمپین تبلیغاتی، به شما این امکان را می‌دهیم تا اهداف خود را از ارتباط با مشتریان تا فروش به آن‌ها، پیاده‌سازی کنید

تکمیل فرم خلاصه وضعیت

بررسی فرم توسط مشاوران

تشکیل جلسه کمپین تبلیغاتی

برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی

ارائه برنامه‌ی نهایی و تایید شده

فرم درخواست جلسه

3 دستاورد طراحی کمپین‌های تبلیغاتی

آدرس

شماره تلفن

ساعت کاری

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت متاکو می باشد.