آژانس دیجیتال مارکتینگ متاکو – سازمان های بزرگ به کمک دانش روابط عمومی نوین مثل روابط عمومی دیجیتال نیاز دارند تا بتوانند اخبار و فعالیت های خود را به گوش مردم برسانند.

دغدغه مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، آقای محمدیان و کارشناس ارشد روابط عمومی خانم نوری این بود که مردم از خدمات این سازمان مطلع شوند و بتوانند از آن بهره ببرند. همچنین بدانند راننده ها و کارمندان این سازمان چقدر برای ایمن شدن راه ها، راحتی و افزایش کیفیت حمل و نقل، آگاهی و رفاه روستاها و شهرهای حاشیه جاده ای تلاش می کنند.

با برگزاری جلساتی با این عزیزان و شناختی که از تأثیرگذاری رسانه داشتیم به این نتیجه رسیدیم که، با توجه به حضور موثر قشرهای مختلف مردم در شبکه های اجتماعی، به خصوص اینستاگرام می توان به خوبی از این رسانه ها در جهت آگاهی و باز گو کردن اخبار اداره راهداری استفاده کرد.

هدف اصلی از رسانه ای کردن اخبار و اطلاعات این موارد بود

  • آشنا سازی افکار عمومی با آخرین اقدامات و دستاوردهای بخش حمل و نقل جاده ای در کشور
  • حساس سازی مسئولان و هدایت افکار عمومی به سمت رفتارهای صحیح ترافیکی به منظور کاهش تصادفات جاده ای و خسارت های ناشی از آن.
  • تلاش در جهت ارتقای جایگاه اجتماعی رانندگان و معرفی تلاش ها و زحمات این قشر
  • معرفی و شناساندن تلاش های راهداران به افکار عمومی
  • ارایه آموزش های هدفمند به کاربران بخش حمل و نقل جاد های اعم از رانندگان،مسافران و صاحبان کالا

تهیه پادکست صدای راهبران - متاکو

سپس به دنبال روشی از تولید ‌محتوا بودیم تا بتوان به بهترین نحو اخبار را به گوش مردم، رانندگان و مسئولان برسانیم. یکی از بهترین و ملموس ترین رسانه ها صدا بود. تصمیم بر آن شد تا این محتوا به صورت پادکست‌های هفتگی تولید شود.

برای این پادکست های هفتگی نام صدای راهبران برگزیده شد و توسط تیم متخصص تایم، لوگو و لحن برند طراحی گردید.

تهیه پادکست صدای راهبران - متاکو

اولین شماره از پادکست صدای راهبران با صدای آقای علیرضا محمدیان و رویا حسینی ضبط گردید و استارت کار زده شد.

IFrame

اکنون 28 سری از پادکست صدای راهبران ضبط و پخش گردیده است که از تهیه و نوشتن متن تا ضبط صدا و تدوین نهایی به عهده تیم متخصص آژانس تایم می باشد. هم اکنون در صفحه اینستاگرام صدای راهبران می توانید پادکست های خبری را بشنوید.

@rahbaran_esfahan